maanantai 21. tammikuuta 2008

Kun ei tuosta vauvasta ole vieläkään mitään uutta, niin ajattelin esitellä hieman äitiyslomani aikaansaannoksia. Nyt kun kerrankin on ollut aikaa paneutua ihan vain harrastuksiin olen kunnostautunut erityisesti käsitöiden saralla. Muistaakseni aiemmin olen jo maininnut tehneeni kestovaippoja ison kasan ja lisäksi olen neulonut lapasia sekä miehelle että vauvalle. Itselleni sen sijaan neuloin villatakin, mallia kietaisu. En ole ikinä ennen uskaltanut kokeilla pitsineuleita (ei sillä tämä on kyllä vasta kolmas suurempi neulontatyöni muutenkin)koska olen pelännyt kyllästyväni nopeasti työn hankaluuteen. Lisäksi rohkenin kokeilla mohairlankaa, jota ole kyllä pitkään himoinnut kokeilla, mutta olen pelännyt sen olevan vaikeaa neuloa. No meikäläinen kun on ihan kuuluisa siitä että jos jotain vaikeaa pitää tehdä niin otan vain lisää vauhtia ja haastetta ja teen homman kaikkein vaikeimman kautta ja päädyin tekemään ison villatakin pitsineuleena mohairlangasta. Niinpä nyt ylpeänä päätin esitellä aikaansannokseni kun se kerran onnistui ja tuli valmiiksi:



Harmi vain etten pääse sitä vielä sovittamaan ja luulenpa että ainakin joudun kaventamaan hihoja, mutta ehkäpä saan sen käyttöön vaikkapa ristiäisiin.

3 kommenttia:

  1. Sievä neuletakki :) Olen seurannut blogiasi tiiviisti ja odotan jännityksellä milloin Ryyni tulee maailmaan. Itselläni laskettuaika kesäkuussa, tuntuu aika matelevan :)

    VastaaPoista
  2. Mahtava homma! Ei olis multa irronnut ensimmäisten neuletöiden joukosta noin hienoa pitsineulevillistä..! (ei sillä että multa ois mitään vastaavaa valmistunut vielä tähän päivään mennessäkään..)
    Hieno on!

    VastaaPoista
  3. UPEA! Hihatkin on varmasti ihan hyvä, ei kavennusta!

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...