maanantai 15. syyskuuta 2008

100. tekstini

Blogini vuosipäivä meni minulta tyylikkäästi ohi, mutta nyt törmäsin yhteen merkkipaaluun: 100. kirjoitukseni! Hurjaa että olen saanut aikaiseksi näin monta kirjoitusta. Kiitoksia vain suunnattomasti kaikille jotka ovat jaksaneet lukea höpinöitäni. Koko idea blogin pitämiseen lähti siitä kun ystäväni oli raskaana pari vuotta sitten. Asumme eri paikkakunnilla ja ties minkä kiireiden ja tekosyiden vuoksi emme ehtineet nähdä kertaakaan hänen raskausaikanaan. Silloin heitin hänelle, että hänen pitäisi lähettää minulle kerran kuussa kuva vatsasta jotta näkisin kuinka raskaus etenee kun hän kuitenkin lähetti minulle lyhyen raportin neuvolakuulumisista ja muista tapahtumista. Kun sitten itse tulin raskaaksi hän muistutti minua tästä ja niinpä aloitin meidän pienen Ryynin tarinat. Kahdesta viivasta on tullut ihana pieni tyttö, tosin väliin on ahdettu myös monia muitakin juttuja. Pikkutyttönä harrastin päiväkirjoja, pieni kovakantisia opuksia joita piilottelin veljiltä, joihin talletin tärkeitä ajatuksia ja tunnelmia jotta muistaisin ne myöhemminkin. Nykyään en enää käytä juuri paperia, mutta tallessa on esim. minun ja mieheni ensimmäisten seurustelukuukausien Messengerviestiketjut, ystäväni raskausajan sähköpostit ja nyt myös meidän pienen Ryynin tarina. Kun nyt toiset säästelevät kaitafilmejä ja yrittävät löytää tekniikkaa niiden katsomiseen, minä varmaan säilytän dvd-levyjä aikana jolloin säilytysformaatti on taas jokin ihan muu.

1 kommentti:

  1. Kiitos itsellesi että olet jakanut nämä. Minä ainakin olen erityisen kiinnostuneena lukenut ja luen jatkossakin.

    Kerrottakoon näin virtuaalisesti, että täällä mennään 10+3, jännitys on kova ja toisaalta pelko, että jotain pahaa sattuu tai ultrasta löytyy jotain mitä ei pitäisi. Torstain jälkeen olen varmasti viisaampi.

    terveiset A:lle "virtuaalikummilta".


    -M-

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...