sunnuntai 5. lokakuuta 2008

Shoppailua

Lauantaina vietimme shoppailupäivää. Oikeasti meidän piti käydä vain katsomassa minulle uutta puhelinta ja sitten kipin kapin kotiin, mutta toisin kävin.



Olemme miettineet kenkien ostoa Amandalle, kun hän jo seisoo hienosti tukea vasten ja yrittää jo päästää irti tai kävellä. Pieni jalkaiselle tytölle vain tuntuu mahdottomalta löytää sopivia kenkiä ja minimaalisesta valikoimasta useat oli todella vaikeita pukea jalkaan. Niinpä päädyimme ostamaan toistaiseksi vain hieman tukevammat tossut ja löysimmekin kahdet todella sievät ja pilkkahintaan. Lisäksi mukaan tarttui ihana neulehaalari, jonka neulomistakin olen miettinyt, mutta kun nuo puuvillalangat ei oikein minun käteeni sovi. Retrokuosit mielyttävät minunkin silmää ja niinpä mukaan lähti myös Ainun klassikkomuki ja omenakuosinen body, vaikkakin upouusia nuo ovat. Löytyi minulle myös puhelin. Ihana uusi musiikkipuhelin jonka hankintaa perustelen sillä, että vaunuja työnnellessä on mukava kuunnella musiikkia ja kun kännykkä on oltava kuitenkin mukana, ylimääräinen mp3-soitin veisi vain tilaa. On se vain niin hieno, ettei minun insinöörintaitoni riitä tuon käyttämiseen ennen kuin käyttöohje on läpiluettu. Lisäksi löysin itselleni ihanan pipon jonka tupsunvirkaa hoitaa pieni nalle jolle on myös tasku pipon reunassa. En koskaan löydä sopivia pipoja kaupoista, kun olen niin pienipäinen, joten tämä oli todellinen löytö ja alennuksessa kaiken lisäksi.

Tuntuu että nykyään ehdin niin harvoin kirjoittaa tänne mitään. Se tarkoittaa vain sitä, että touhua riittää, kun tyttö on oppinut liikkumaan ja toisaalta myös sitä, että olen aktiivisemmin poistunut kotoa. Miehen työreissujen vuoksi oleilemme paljon mummolassa ja kotona ollessa tulee kyläiltyä muissa vauvaperheissä, kun toiset lapset ovat alkaneet kiinnostaa Amandaa. Lisäksi saimme paika muskariin, kun onnistuimme saamaan peruutuspaikan! Tyttö tuntui tykkäävän kovasti ja varsinkin tamburiinin soittaminen oli mukavaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...