tiistai 24. maaliskuuta 2009

TÖITÄ!

Sain työpaikan, jeee! keroin aiemmin kuinka olin työpaikkahaastattelussa ja ihan oikein arvasin että valitsevat jonkun minua kokeneemman tehtävään. Saadessani aamulla asiasta sähköpostiviestin ja tarkistettuani mol:sta ettei todellakaan ole yhtään työpaikka ehdin jo hetken silmäillä koulutusohjelmia ja miettiä josko opiskelisin joita ihan uutta alaa. Yhtäkkiä kuitenkin puhelin soi ja ensimmäinen kysymys oli että mikäs minun työtilanteeni on tällä hetkellä. Olen kyseiseen paikkaan laittanut viime syksynä hakemuksen ja silloin ilmoittivat ettei töitä ole eikä tule. Nyt kuitenkin joku ilmoitti jäävänsä virkavapaalle lähes samoin tein ja olivat muistaneet minut. Ihanaa. Pääsen tekemaan niitä samoja hommia kuin mitä tein ennen äitiyslomaa. Varsinaisesti olen hieman ylikoulutettu tehtävään, mutta työ on minulle erittäin mielekästä ja oikeasti juuri sitä mitä kaikkein mieluiten teen. Työ on todella mielenkiintoista ja palkitsevaa kun siitä syntyy myös jotain konkreettista, jotain jonka kuka tahansa teistä voi ostaa lähimmästä kirjakaupasta ja jos en tee työtäni hyvin voitte eksyä. Yksi syy miksi pidän tästä työstä on myös sen alituinen uudistuminen. Oltuani vain vuoden pois ovat työvälineet sekä työntekometodit muuttuneet radikaalisti. Ainut miinus on se, että töitä ei välttämättä ole kuin kesän ajaksi, mutta juuri nyt se ei jaksa surettaa yhtään. Pääsen unelmatöihin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...