maanantai 9. marraskuuta 2009

Tunnustuksia


Sain Maijulta tunnustuksen, jonka säännöt menevät näin:
Tunnustuksen saajan täytyy
1. kiittää tunnustuksen antajaa
2. kopioida kuva ja liittää blogiinsa
3. linkittää tunnustuksen antaja blogiinsa
4. kertoa itsestään 7 asiaa, joita muut eivät vielä tiedä
5. antaa tunnustus seitsemällle
6. linkittää nämä blogiinsa
7. kertoa heille tunnustuksesta


Ensimmäiseksi suuret kiitokset Maijulle, näitä on aina niin mukava saada!

Ja sitten ne tunnustukset

1. Omistan 12 boksia Frendit- sarjan jaksoja dvd:n. Siis kaikki tuotantokaudet ja ihan itse ostettuina levyinä, ei laittomasti kopioituina. Ja katson niitä jatkuvasti, varsinkin näin kun V on taas reissutöissä ja Aapa on nukkumassa. Tosin joka ilta pitää ensimmäinen jakso katsoa televisiosta.

2. Olen aina haaveillut kolmesta lapsesta, tai ehkä jopa neljästä ja kärsin valtaisaa vauvakuumetta lähes kymmenen vuotta ennen kuin Amanda syntyi. Nyt en ole enää ollenkaan varma, tuleeko meille lisää lapsia, eikä vauvakuumeesta ole tietoakaan. Olen suorastaan huolestunut tästä. Jotenkin minun on vain kovin vaikea kuvitella neljättä persoonaa tähän perheeseen. Varsinkaan jos siitä tulee yhtä voimakas kuin nämä nykyiset kolme ovat.

3. Olen kuljetanut mukanani kalenteria 12- vuotiaasta lähtien ja pitänyt siitä lähtien hyvin tarkkaa kirjaa menemisistäni. Olen suorastaan piinallisen aikataulutettu ihminen. Lisäksi laukussani kulkee mukana koko ajan muistikirja, joka sisältää kaikkea mahdollista huomionarvoisista nettisivuosoitteista, lempiradiokanavani taajuuteen sekä hyödyllisiä listoja kirjoista joita haluan löytää kirjastosta, kangasmenekkejä erilaisiin asusteisiin sekä makuuhuoneen seinän pituus. Ainoastaan äitiyslomalla kalenterissani oli usean kuukauden ajan tyhjää.

4. Minulla on hirvittävä neulakammo. Olen salaa iloinen siitä, että painoni ei riitä verenluovutukseen, koska muuten kokisin huonoa omaatuntoa, etten luovuta verta. Olen saanut hysteerisen itkukohtauksen hammaslääkärissä, lääkärin mainittua sanan puudutus ja Aapan saadessa ifluenssarokotukset, seisoin oven takana itkemässä hänen puolestaan.

5. Kun V on poissa kotoa, nukun hänen paikallaan sängyssämme, ylläni hänen pyjamahousunsa.

6. Istun usein töissä lotus-asennossa villasukat jalassa työtuolillani. Onneksi en ole asiakaspalvelutehtävissä, koska en yksinkertaisesti kykene istumaan kunnolla 10 minuuttia pidempään. Olkoonkin ettei se ole kovin virkamiesmäistä.

7. Olen oikeasti supertavallinen ja normaali, suorastaan mukava ihminen vaikka tämä tunnustuslista antaakin ehkä ymmärtää muuta. Tai en minä tiedä. Asetin illalla lapsen pinnasängyn viereen keittiöjakkaran ja kokeilimme yhdessä, että hän pääsee niitä pitkin sekä sänkyyn, että pois sieltä. Josko minun ei tarvisi herätä ensi yönä hakemaan lasta sängystään, vaan hän tulisi sieltä itse.

Itse toivoisin kuulevani tunnustuksia Minnalta ja Mari-Johannalta. Olen pahoillani, kun en keksi enempää, mutta minusta tuntuu että kaikki muut ovat jo tämän haasteen saaneet.

Lopuksi vielä pieni loppukevennys: Mitä tekee insinööriäiti, kun kantoliinan tarpeettomuus alkaa harmittaa? Ostaa kaksi saparokoukkua ja tekee lapselle keinun!



4 kommenttia:

  1. Voi miten söpö tuo alin kuva.. :D!

    Minäkin omistan kaikki Frendit ja voisin katsella niitä loputtomasti. Pari kertaa olen päässyt loppuun asti, ja joka kerta tuntuu haikealta, että se loppuu. Ja mullakin on ollut kalenteri varmaan sieltä 12-vuotiaasta asti! Ja mäkin istun harvoin kunnolla, yleensä aina risti-istunnassa ja ruokapöydässäkin aina jotenkin ketkottaen jalat sylissä tms. Hassua.. ei näitä tule aina edes ajatelleeksi :)

    Tuo takaseinän tapetti on edelleen IHANA..

    VastaaPoista
  2. eksyin tänne iha itse sivujen kautta.

    itsekin olen insinööri ja uunituore äiti (tosin minulla on lapsia jo neljä-ja suosittelen ;D)

    mukavaa syyspäivää-meillä kotkassa on ainakin hirveesti lunta

    VastaaPoista
  3. Kiitos tunnustuksesta <3 Laitan sen seuraavaan päivitykseen.

    Hauska idea kantoliinalle. Meillä yksi käytetyimmistä lauseista kuuluu: Mikään ei ole niin viisas kuin insinööri. :D Sitä aina miehen ideoiden ja tekojen jälkeen viljellään. Eli arvaat varmaan mikä on hänen koulutuksensa :)

    VastaaPoista
  4. Maiju tuo ovi avautuu meidän ruokailutilaan niin että aamuteellä näkee lähes ensimmäisenä tuon tapetin. Vaikka olisi minkälainen sotku tuossa matkalla, saa tuo seinä aina hyvälle tuulelle. Tekisi melkein mieli vaihtaa sama tapetti myös meidän makkariin :D

    Mi tervetuloa!

    Minna meiltä löytyy peräti kaksi insinööriä taloudesta (olemme olleet samalla luokalla V:n kanssa) joten voit kuvitella, että meiltäkin löytyy milloin minkäkinlaisia keksintöjä. Ja jos vielä jatkana, että vanhempanikin ovat insinöörejä ja teknikoita niin apua mitä tuosta lapsesta tulee.

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...