tiistai 21. syyskuuta 2010

Amandan iltalauluja seinän takaa kuultuna :D

Minä olen hauva, hauva, hauva. Minä olen hauva ja osaan haukkua
Hau hau hau. Hau hau hau

Minä olen kissa, kissa, kissa. Minä olen kissa ja osaa kisuilla.
Miau miau miau. Miau miau miau.

Minä olen lehmä, lehmä, lehmä. Minä olen lehmä ja osaan lehmäillä.
Muu, muu, muu. Muu muu muu.

Minä olen jänis, jänis, jänis. Minä olen jäni ja osaan... syödä porkkanaa.
Nam nam nam. Nam nam nam.

Minä olen possu, possu, possu. Minä olen possu ja osaan röhkiä.
Röh röh röh. Röh röh röh.

Mitä muita eläimiä on?

Minä olen kaksi possua, kaksi possua, kaksi possua. Minä olen kaksi possua ja osaan röhkiä.
Röhröh, röhröh röhröh. Röhröh röhröh röhröh.

Minä olen ankka, ankka, ankka. Minä olen ankka ja osaan... ankottaa.
Ank ank ank... ei...
Minä olen ankka, ankka,ankka. Minä olen ankka ja osaan... ankoittaa.
Ank ank... eikä kun ankka sanoo vaak vaak
Minä olen ankka, ankka, ankka. Minä olen ankka ja osaan... ankkuilla.
Vaak, vaak vaak. Vaak vaak vaak.

5 kommenttia:

  1. Aivan mahtavaa ja kerrassaan upeeta :) Kiitos tästä illan piristyksestä.

    VastaaPoista
  2. Ole hyvä vain :D Näitä pitäisi saada useamminkin kirjoitettua ylös tai äänitetyksi. Nyt sattui olemaan sopivasti tietokone sylissä :)

    VastaaPoista
  3. Hah hah, mahtavaa.. :D En ole aiemmin kommentoinut mutta nyt oli pakko! Kiva blogi sinulla! :)

    VastaaPoista
  4. Mahtava! Minusta on niin kiva kun sieltä laulun välistä kuuluu pohdintaa 'mites se nyt menikään' ja taas laulu jatkuu :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...