torstai 22. syyskuuta 2011

Vinkki imettäjille!

Harvoin suosittelen blogissani mitään kaupallisia tuotteita, mutta nyt teen poikkeuksen. Buff on tuonut markkinoille uuden merinovillaisen "putken". Valmistaja itse ilmoittaa käyttötarkoitukseksi kaulurin, pipon, huivin ynnä muut pään ja kaulan alueen lämmittimet, mutta itse olen todennut tuon aivan loistavaksi rinnanlämmittäjäksi. Saan ilmeisen herkästi rintatulehduksen, joten lisälämmikettä tarvitaan jo aikaisin syksyllä, välillä jopa sisätiloissa. Olen katsellut jo pitkään esim. Ruskovillan rinnanlämmittimiä, mutta ne ovat kalliita ja muotonsa vuoksi jopa hieman hankalia, puhumattakaan siitä, että ne sopivat vain yhteen tarkoitukseen. Aiemmin olen käyttänyt villaista kaulahuivia, mutta ne on ainakin minulla paksuja ja vähän hölmönnäköisiäkin julkisella paikalla riisuessa, paidan alle on ole edes yrittänyt ahtaa. Tämä sopii muotonsa vuoksi isoillekin rinnoille ja sen saa helposti levitettyä niin vaatteiden alle kuin päällekin kun tarvitsee lisälämpöä, eikä ole paksu ja pullottava. Ja se paras ominaisuus on, että vuoden kuluttua tai jo kevättalvella, kun ei enää rinnanlämmittimiä tarvitse (itse olen tarvinut vain imetyksen alkuvaiheessa) saman huivin saa jatkokäyttöön itselle, eikä tarvi pakata varastoon taas yhtä äitiystarviketta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...