torstai 27. syyskuuta 2012

Norsutakki vol 2


Finlaysonin iki-ihanasta norsusta valmistui jo toinen takki. Tilauksesta tehty takki on noin kokoa 86. Kaava on oma.

Aiemminhan olen tehnyt takin jo sinisestä norsusta ja keltaista versiota olen käyttänyt sisustuksessa. Nyt Finlaysonill aon kilpailu seuraavasta väristä, joka julkaistaan ilmeisesti keväällä. Itselläni alkaa olla kiintiö täynnä, niin ihana kuin tämä onkin.

Syyskuu onkin jo melkein pulkassa ja minä olen pitänyt blogihljaisuutta. Kerhojen alku muutti elämän kovin hektiseksi ja tietokoneen ja kännykän hajoamiset vaikeuttivat entisestään. Kännykkä on saatu korvattua uudella, tietokoneen kanssa vielä sinnitellään, mutta josko tämä taas tästä.

1 kommentti:

  1. Tuo norsukangas on kyllä jotain upeinta ja oletpa todella taitava! Haaveilen itse norsu lakanoista ja parhaimmillaan kykenisin ehkä pienentämään niitä, siinä minun ompelutaito :-D. Ihanaa kun jotkut osaa!

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...