maanantai 31. joulukuuta 2012




Tänä vuonna olen viettänyt vauvaperheen elämää nauttien siitä suuresti ja koittaen muistaa että tämä on vain lyhyt vaihe elämässä. Olen ottanut varovaisia askelia unelmien toteuttamiseksi. Olen koittanut nauttia jokaisesta hyvästä hetkestä. Olen koittanut tehdä elämästämme rennompaa, onnellisempaa ja iloisempaa, hitaampaakin. Blogissani olen ottanut aktiivisemman ja monipuolisemman linjan. Olen yrittänyt tehdä päivityksiä entistä useammin ja koittanut haastaa teitä keskustelemaan kanssani enemmän. Olen saanut monta uutta lukijaa, olen saanut näkyvyyttä uusilla foorumeilla ja olen saanut teiltä kommentteja ja palautetta.

Olkoon uusi vuosi entistäkin innostavampi, rohkeampi ja kaikin puolin rennompi, onnellisempi, iloisempi ja elämän täyteisempi, sekä minulle että myös teille jokaiselle. Kiitoksia kuluneesta vuodesta!

HYVÄÄ UUTTA VUOTTA 2013!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...