tiistai 29. huhtikuuta 2014

11 haaste

Sain Yksin raskaana- blogista 11 kysymyksen haasteen, jonka ideana on kertoa itsestä sekä esitellä omia suosikkiblogeja, ehkä vähän vieraampiakin. Ihan hauska haaste, harvemmin tulee kerrottua itsestäni isommin täällä.

Haasteen säännöt:

1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään
2. Haastetun pitää vastata haastajan 11 kysymykseen
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille
4. Haastettujen tulee valita 11 blogia
5. Sinun tulee kertoa ketkä haastat
6. Ei takaisin haastamista

11 asiaa minusta:

1. Täytän viikonloppuna 32 vuotta (apua!!)
2. Olemme mieheni kanssa samalla alalla, tutustuimme opiskellessa
3. Olen asunut kuudessa kaupungissa, kolmessa eri maassa
4. Olen harrastanut tanssia kuusivuotiaasta lähtien
5. Olen lastenvaatehamstraaja (joo, tosi yllättävää ;))
6. Minulla on paha asuntokuume
7. Haaveilen autottomasta elämästä, mutta luulen että oikeasti olisin siihen liian laiska
8. Kävin eilen kokeilemassa polkupyöräpooloa elämäni ensimmäisen kerran. Se oli kivaa!!
9. Rakastan kahviloita
10. Viihdyn tavaratalojen leluosastoilla
11. Haluaisin matkustaa seuraavaksi Pariisiin tai Köpenhaminaan

Vastaukset haastajani kysymyksiin:

1. Eteläsuomi vai pohjoissuomi?
- Olen kotoisin Lapista ja opiskelin Etelä- Suomessa. Oulu on mukava kompromissi näiden väliltä.

2. Smarket, k-kauppa vai lidl?
- Luomuruokapiiri! Olen hajauttaja, jääkaapinsisältö koostuu ruokapiirin tuotteiden lisäksi useamman kaupan tuotteita. Suosin lähikauppaa jo ihan sijaintinsakin vuoksi, tällä hetkellä se kuuluu k- ryhmään. Viikottain tulee ostettua ruokaa lisäksi Lidlista ja Stockalta.

3. Sipsi vai karkki?
- suklaa!!

4. Mikä saa sinut iloiseksi?
- Minut saa helposti iloiseksi, perheeni tekee sen monta kertaa päivässä. Esityisen iloiseksi tulin eilen bussissa kun Darth Waderiksi pukeutunut pikkupoika tuli spontaanisti halaamaan, kun minulla oli "niin hieno vauva" mukana.

5. Mikä saa sinut kiukkuseksi?
- perjantaina töissä koulutti suuresti että, asiat täytyy tehdä tietyllä tavalla vain siksi että niin on aina tehty. maailman surkein perustelu millekään.

6. Mikä on paras luonteenpiirteesi?
- iloisuus ja helposti lähestyttävyys, sosiaalisuus

7. Entä huonoin luonteenpiirteesi?
- ajoittainen ujosteli ja puuskittain esiintyvä heikko itsetunto harmittavat minua. Koitan taistella niistä eroon.

8. Isoin haaveesi?
- Olen onnistunut toteuttamaan monta suurta haavettani, osin kovan työn, osin hyvän tuurin ansiosta. Olen kuukauden verran saanut tehdä unelmaduunia. Tällä hetkellä haaveilen uudesta isommasta kodista, missä kaikelle olisi oma paikkansa. Ylipäätään haaveet ovat nykyään paljon arkisempia kuin nuorempana.

9. kesä vai talvi?
- tykkään kaikista vuodenajoista. Nyt odotan kovasti kesää ja lämpöä.

10. Lempi tuoksusi/hajusi?
- vastasyntyneen vauvan tuoksu, vasta leivottu pulla, tuore kahvi, ruusut, koivut... voi niitä on niin paljon

11. Mikä sinulle on tärkeintä maailmassa?
- perheeni

Haastan

Krissenshow
Kotisaari
Luonteenlaatuinen
Kutikuti
Niklastar
Riemuja
Tuplajuttu
Tyttötrion talossa
Pisaroita
Mamin aarteet

Minun kysymykseni:

1. Lempivuodenaikasi?
2. Mikä saa sinut hyvälle tuulelle?
3. Mitä ruokaa sinun tekisi mieli juuri nyt?
4. Miten rentoudut?
5. Mihin haluaisit matkustaa seuraavaksi?
6. Yleisin arkiruokanne?
7. Kaunein sana?
8. Tennarit vai korkokengät?
9. Minkä kirjan luit viimeksi?
10. Omakotitalo, kerrostalo vai rivitalo? Vai jotain ihan muuta?
11. Mitkä kolme esinettä kulkevat aina mukanasi?
 

 


 



6 kommenttia:

  1. Kiitti Mimmu. Mä oon näissä huono ja laiska, mutta koitan parhaani mukaan tarttua haasteeseen. Sun vastauksiasi oli kiva lukea. :)
    Ja onnea tulevasta! Ollaan näköjään samaa vuosimallia, minä syksyn laps. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mullakin aina kestää vastata näihin, mutta ei mitään kiirettä.
      Kiitos! Me ollaan hyvää vuosikertaa ;)

      Poista
  2. Kiitos kovasti haasteesta! Samaa vuosimallia olen muuten minäkin:-)

    VastaaPoista
  3. Kivaa luettavaa :) (Tästä haasteesta muistuikin mieleeni, etten ole ehtinyt vastaamaan siihen aikaisempaan haasteeseesi, voihan.. yritän vielä jossain vaiheessa!)

    VastaaPoista
  4. Nää on niin kivoja lukea! Kiitos haasteesta, katotaan saanko aikaiseksi vastata....

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...