keskiviikko 29. huhtikuuta 2015

Mun kolmevuotias

- Sitten ku mä oon aikuinen, mä meen iskän kans samaan työpaikkaan. Mulla on jo työkypärä ja turvaliivi. Voidaanko me ostaa mulle sitten isompi sänky?


- Musta tulee isona paloauton kuljettaja
- Sammutatko myös tulipaloja vai ajatko vain paloautoa?
- Joo, sammutan. Sit pitää kyllä olla se pitkä letku... Mistä autokaupasta niitä paloautoja voi ostaa?
- No selvitetään sitä sitten kun olet vähän isompi
- Joo, ja betoniauto!


Ensimmäinen keskustelu on aamun päiväkotimatkalta. Jälkimmäinen iltapäivän kotimatkalta. Kolmivuotiaan mielikuvitus on hurja, isona hän pystyy ihan mihin vain, ja ajatus lentää nopeammin kuin puhe.

Päiväkodissa oli tänään naamiaiset ja kolmivuotiaani pukeutui koiraksi, koska " koirilla on niin hyvä häntä vaikka tää näyttääki ihan kakalta". Kolmevuotiaat on kaikessa uhmassaan ihan parhaita :D

P.S. Vielä ehtii osallistua ARVONTAAN

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...